Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Hirdetés

Roccat Savu teszt

Cikkek/Interjúk 2012. június 1. Sanci 28 hozzászólás 11587 olvasás Címkék: egér OGC WebShop

Piacra került a Roccat legújabb játékosoknak szánt egere a Savu. A finn cég elmondása alapján a vásárlói/ játékos visszajelzéseket figyelembe véve tervezték meg legújabb terméküket, melyet igyekeztek, minél inkább egyszerűbbé és praktikussá tenni.

Csomagolás:

A csomagolás a gamer-hardverek terén ma már megszokottan igényes, öt számjegyű összegért valami ilyesmit vár a vevő. A fekete, kék és fehér dominál, ahogy egy roccat terméknél már megszokhattuk, a doboz elején az egér legfontosabb tulajdonságai találhatóak, hátul pedig ugyan ezek kicsit jobban és több nyelven kifejtve.

A csomagot szétszedve, az egéren magán kívül megtalálunk egy Roccat logóval nyomott borítékot, amiben három dolog kapott helyet: driver és egyéb cucc (ún. Roccat Stuff) CD, egy rövid tájékoztató és egy plasztik, egyedi sorszámú ID kártya.

A szerkezet maga:

Több roccat egér is járt már nálam, és egy dolog mindegyikre igaz volt. Könnyebb volt, mint az általam használt Deathadder – pedig azt sem tartom egy kifejezetten nehéz egérnek. Sajnos jelenleg más típusú egér nincs a közelben, így nem tudok egy konyhai mérleg segítségével gyorstesztet végezni, de élek a gyanúperrel, hogy a roccat termékei a legkönnyebb kategóriában is esélyesként indulnának, a játékos egerek közötti versenyben. A roccat oldala szerint mindössze 90 grammos a rágcsálójuk – csak úgy, mint a Kova (Lehet ez valami nemzeti kötelezettség náluk), az általam jelenleg használt DA pedig a Razer oldala szerint 148 gramm.

Felocsúdva a súlytalansági meglepetésből, egyből szembetűnhet, hogy ez az egér nincs túlcsicsázva. A mostanság akár sztenderdnek is mondható 5 gombot pakolták fel a tervezők a vázra, amelyből a 4. és 5. számomra egy kicsit hátrébb lett elhelyezve így az 5. gomb lenyomása, már kicsit nehézkesebb volt, de ezzel még talán együtt lehet élni – gyorsan hozzá lehet szokni. Ami pozitívum lehet azoknak, akik esetleg kicsit több gombot, vagy funkciót szeretnének elláttatni az egerükkel, hogy ez az 5 gomb az „Easy-Shift” funkcióval akár 12-re is növelhető.

Az egeret jobbkezes játékosok számára tervezték, és a gyártó nem is tervezi a balkezes verzió piacra dobását – bár gondolom, van az a mennyiségű bal kezes tüntető, akiért már meggondolnák magukat - Érdekesség, hogy a finnek szerint a játékosok 90 százaléka jobb kezes és a balkezesek 80 százaléka is jobb kézzel játszik.

Miután ráeszméltünk arra, hogy egy könnyű, 5 gombos és amúgy jobb kezes rágcsáló van a kezünkbe, még az is feltűnhet, hogy két különböző anyagot érezhetnek az ujjaink. Az egér tetejét sima műanyag borítja, amit már megszokhattunk egy ilyen egérnél, azonban az oldala úgy nevezett „No-sweat side grip”-et kapott, amelyek a nagyobb hőmérsékletben, vagy az izgalmasabb pillanatokban segíthetik a játékost, mivel csúszásmentes fogást biztosítanak.

Ha még mindig szeretnénk valami érdekességet találni, tudunk. Ugyanis a mostani trendektől kicsit eltérve, nem csúcs szuper lézer, hanem „hagyományos” optika került az egér gyomrába. Persze nem kell lesajnálni, ugyanis, ha minden igaz, ez az első 4000dpi-s optika, ami mindenféle extra megoldás nélkül el tudja érni ezt a számot, így a precizitás úgy érzem garantált.

Driver:

Feltelepítve a drivert az első fülön a megszokott alapokat – egér érzékenység, windows spointer speed, DPI, scroll sebesség, dupla klick érzékenység. A következő fül a gombkiosztásé, ahol be tudjuk állítani, az alap illetve az easy shift opciókat – ugyan itt még macro funkciókkal is elláthatjuk az egerünket! Az advanced control alatt már némi meglepetéssel is találkozhatunk, effektív haszna nincs, de a szépérzékkel megáldott játékosok kényük-kedvük szerint állíthatják be, hogy egerük, hogy is világítson – egész jó pofa kis újítás.

Roccat R.A.D névre keresztelték a soron következő „fő menüpontot” a driverben - Roccat Achievements Display – Itt nyomon követheted, hogy pontosan mennyiszer is nyomtad le eddig az egyes egérgombokat, mennyit scrolloztál, illetve mekkora távolságot tettél meg az egérrel – összeadva a különböző irányú mozgásokat. Szerintem felettébb ötletes a dolog, és számomra teljesen fura, hogy eddig miért nem jutott ez mások eszébe. Nem mintha hiányzott volna ez a funkció ez idáig, de most hogy már van, ilyen érdekelne, hogy a korábbi egereim mennyit is futottak. Természetesen, ha már valamit mérnek, jutalmazzák is, beépítésre került egy saját „Trophy achievements” rendszer is.

A teszt alatt elért számok:

  • Kattintás: 186430
  • Scroll 13370
  • Távolság: 471 méter

Azt azért megjegyzem, hogy ezekkel a számokkal, még semmilyen achievmentet nem sikerült elérnem:)

Tesztelés:

Első pár fogásra számomra az egér kicsit fura, hiányzik a DA-n található kis lekerekítés a jobb oldalról, ami a gyűrűs újat támasztaná meg. Bár pár perc után hozzá tudtam szokni. Viszont a hüvelyk újnak készült bal oldali kis támasz egész kényelmes, a kezdetektől fogva. Az egeret alapvetően egy Roccat Taito mid size-on teszteltem. De elő került egy rövidebb időre egy QPAD és egy Steelseries 5L is a szekrényből. Az optika mind a 3 padon remekül működött – ahogy az asztalom lapja sem okozott neki kihívást. Több játékban is igyekeztem vele össze-vissza kattintgatni – volt CS, LoL, és egy kis Diablo is – mindenhol állta a sarat, ahogy az tőle elvárható. Az optika sehol sem hibázott, jól lekövette mind a kisebb precízebb mozdulatokat, mind pedig a hirtelen rángatásokat is. Idővel a kezem is hozzászokott a fogásához és a méretéhez. Bár a 4-5 gomb még mindig kicsit kényelmetlenebb helyen van, mint az alapból használt Deathadderemen. Viszont komoly pozitívumnak hozható fel az új felület, ugyanis beváltotta az ígérteket, több óra használat után sem akart kicsúszni a kezemből a roccat legújabb terméke. Ha az embernek van ideje és türelme a különböző profilokat beállítani – és több játékban is érdekelt – akkor az Easyshift is egész hasznosan felhasználható kis elem tud lenni. Félre értés ne essék, nem mondom, hogy nélkülözhetetlen elem, de bizonyos pillanatokat és játék részeket könnyebbé tud tenni, ami szerintem az egyik feladata egy ilyen terméknek.

Nem mondanám, hogy azonnal lecserélném erre egy Savura a jelenlegi egeremet. De ez egyedül a megszokott formaterv miatt van. Minden másban abszolút jól teljesített a savu, és akadt jó pár olyan újítása amit örömmel vennék, ha a Razer is ellesne tőlük, és mindenki más is. Engem speciel érdekelne érsekességképp, hogy az egyes játékosok, milyen mutatókkal fejeznek be 1-1 mérkőzést vagy esetleg lant. Minden olyan játékosnak merem ajánlani, akik a „közepes méretű” egerek táborában keresik a számukra megfelelőt. Aki még hezitál, ne feledje, bármikor be tud menni a pixelbe egy kipróbálás erejéig!

Akiknek máris elnyerte tetszését az egér, természetesen meg tudják rendelni shopunkból - ingyenes házhozszállitás továbbra is érvényben van, illetve most minden 10. megrendelőnk ingyen juthat hozzá az egérhez is! Én szeretnék lenni a 10.

Titeket érdekel, hogy mennyit futott eddig az egeretek?
Igen
_MIKO javie Sanci
roni. Jozso3 shodli
-Methos- chamicalt3rr0r -boE-
rudii honeybunny expander
tomek. nGufi nfown
Citrominatore sensme. lemusz
talaldki ozy_ MyDrox
R0y_ -lolman- ChrisMad
Silverss shiroix1st MusaDavid
Slyar b3n1 GeRy.
hEX- silEnt_ GefroT
Willpower Mayel. -Macro_R
maniZ szerEnymadafeka 4c1DYoo
fdfrgdfgdfgdftgd pedalgep V1CE
tomypro Bily vitya81
miHHi krisz0008 Hawk17
Somi47 trabult f0rmat
kewa wyvern CpL19961112
eNii0Rw0w kR0LAS1337 Drakomen
freakyu MarLine8 brekego
milan1823 sebkri25 bRAZER_
NUKEONE KasziMC ndaRk.
adrian8124 -cripeN- stealer
-Skay- EG.Beck cracK.
zedinator WoxeN Trevize1987
xBaLLx bladhas pootty
Pimasz DrFiend Qbai69
Petymag Atoomimi Tuzkaaa
lilzso1122 dodviper ParadiseLost
m1nus zOner
Nem
kiki22_HUN Nabzer hello_kitty
REQUAL Oztree Rhyn
jaffa JohnnyFilpo nandor90
CsasziBoy rofiii
Talán
Nexux Eddie0518 SaiiD__-
EnforcerHUN n1rraD Cadaverass
Oneil nadasnoel95 Fygaroo
lacsitos
avatar #28
Slyar 2012. június 22. 340 hozzászólás 1109.
Válasz hEX- #4. hozzászólására
jó kis teszt, szívesen olvasnék egy olcsó viszont tökéletes egérről tesztet (x7 bármelyik ) :D
Az túlzás hogy tökéletes. Fél év alatt tönkre ment a görgője, és az érzékelője. 4-5 gombok elég rossz helyen helyezkednek el, és a tripla lövés is.
avatar #27
A jó kis X7 már 3.5 éve szolgál és csak tapikat kellet rajta cserélni.
Tökéletes.
"A sport arra tanít,hogy becsülettel győzzünk,vagy emelt fővel veszítsünk.A spórt tehát mindenre megtanít" Hemingway
avatar #26
jaffa 2012. június 5. 150 hozzászólás 2089.
Válasz nyihah #25. hozzászólására
Régen amikor megjelent az X7 széria első tagja vettem. Mindenki leugatott hogy fújmá miez, azóta miért van minden 2. embernek A4tech je? D:
Azért mert olcsó(bb), mint a többi gamer csoda. Viszont az x7-esek közül is szigoruan az optikai az ami ér is valamit.
avatar #25
nyihah 2012. június 5. 1118 hozzászólás 309.
Válasz Helios #24. hozzászólására
Jónak jó, szépnek szép, de én elvagyok az A4Tech X7-el. Kicsit elöl van a 2 oldalsó gomb de amúgy tökéletes :) 4 dpi váltás, jól követi le a mozgást és kész. Kell alá 1 nem 200ft-os egérpad és a többi már csak csisca.
Régen amikor megjelent az X7 széria első tagja vettem. Mindenki leugatott hogy fújmá miez, azóta miért van minden 2. embernek A4tech je? D:
avatar #24
Helios 2012. június 5. 69 hozzászólás 3445.
Jónak jó, szépnek szép, de én elvagyok az A4Tech X7-el. Kicsit elöl van a 2 oldalsó gomb de amúgy tökéletes :) 4 dpi váltás, jól követi le a mozgást és kész. Kell alá 1 nem 200ft-os egérpad és a többi már csak csisca.
BE DENDI, BE DENDI! Nahh... you are just Bamboe
avatar #23
Válasz jaffa #21. hozzászólására
"nyikorogtak a gombok"
igen a rezernek elég sokszor előfordulnak ilyen fröccsöntésből származó hibái. Pl az én Salmosa-mnak is nyikorogtak a gombjai. Mondjuk engem nemnagyon érdekelt, felőlem cincoghatott is volna, mert az egér valami makulátlan volt. Pontos, könnyű, gyors, a fizikai kapcsolók az alján óriási találmány. Eladásra azért került, mert az én elbaxott fogásomnak nem volt túlságosan megfelelő.

Sanci

Persze, jó "koppintása" a 3.0-ának. Viszont ha választanom kellene a DA és 3.0 közt, akkor nagy valószinűséggel az MS mellett tenném le a voksom. Volt Deathadderem is, különösebb gondjaim nem voltak vele (mindössze annyi, hogy a nagy egereket nem nekem találták ki). Az, ami miatt a 3.0-át választanám a DA-rel szemben, az a tartósság. Az MS egerek az örökkévalóságnak lettek gyártva. 7+ éves egerek és még mindig a legjobbak közé sorolhatók, és ennyi év után is működnek. Az, hogy a DA driverben okosabb, semmit nem ad hozzá az értékéhez. Egyrészt 400cpi mindenre elég, másrészt meg a polling rate usb hack-kel állítható. Viszont kétségtelen, hogy a Razer "csúcsegere" a Deathadder, és pont.
Most egy (illetve két) MS WMO-t nyúzok párhuzamosan egy Razer Krait-tel és Logitech G1-gyel együtt. Mindegyik szuper egér, és ha belegondolunk van egy hypeolt kamugamer egér árából 4 normális játékos egerem hyperglideokkal együtt.

Apropó, ha van valakinek otthon elfekvőben nem működő WMO-ja, az keressen meg. Moddoláshoz alkatrésznek kellene. :)
A G1-re vigyázz, nem nagyon lehet már szerezni.
- Önben testet ölt az erőszakra való hajlam... - Higgye el nem vagyok őrült, a világ az amivel baj van...
avatar #22
Sanci 2012. június 5. 3329 hozzászólás 54.
Válasz jaffa #21. hozzászólására
"nyikorogtak a gombok"
igen a rezernek elég sokszor előfordulnak ilyen fröccsöntésből származó hibái. Pl az én Salmosa-mnak is nyikorogtak a gombjai. Mondjuk engem nemnagyon érdekelt, felőlem cincoghatott is volna, mert az egér valami makulátlan volt. Pontos, könnyű, gyors, a fizikai kapcsolók az alján óriási találmány. Eladásra azért került, mert az én elbaxott fogásomnak nem volt túlságosan megfelelő.

Sanci

Persze, jó "koppintása" a 3.0-ának. Viszont ha választanom kellene a DA és 3.0 közt, akkor nagy valószinűséggel az MS mellett tenném le a voksom. Volt Deathadderem is, különösebb gondjaim nem voltak vele (mindössze annyi, hogy a nagy egereket nem nekem találták ki). Az, ami miatt a 3.0-át választanám a DA-rel szemben, az a tartósság. Az MS egerek az örökkévalóságnak lettek gyártva. 7+ éves egerek és még mindig a legjobbak közé sorolhatók, és ennyi év után is működnek. Az, hogy a DA driverben okosabb, semmit nem ad hozzá az értékéhez. Egyrészt 400cpi mindenre elég, másrészt meg a polling rate usb hack-kel állítható. Viszont kétségtelen, hogy a Razer "csúcsegere" a Deathadder, és pont.
Most egy (illetve két) MS WMO-t nyúzok párhuzamosan egy Razer Krait-tel és Logitech G1-gyel együtt. Mindegyik szuper egér, és ha belegondolunk van egy hypeolt kamugamer egér árából 4 normális játékos egerem hyperglideokkal együtt.

Apropó, ha van valakinek otthon elfekvőben nem működő WMO-ja, az keressen meg. Moddoláshoz alkatrésznek kellene. :)
Anno a 3 3.0-t vittem vissza 1ev alatt, szoval az annyira azert nem volt stabil egy idoben, a 1.1 mar egy atrapabirobb darab ez teny
Mondjuk en emlekszem ra mikor 10k volt a 3.0 ami akkortajt hasonlo erteket kepviselt mint most egy da vagy savu, az ido azerr sok mindent megszepit:)
"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!"
avatar #21
jaffa 2012. június 4. 150 hozzászólás 2089.
Válasz Fygaroo #19. hozzászólására
Nekem Razer Lachesis-em volt egy hétig, de sikítva vittem vissza. "5600 dpi-s precíziós lézer szenzor" a nyan-nyant.
Véletlenszerűen eldobta az x tengelyt, csak függőlegesen lehetett használni, és kattintásnál 1 centit "kilengett" a mutató.
Másik apróság, hogy kiégett a világítása.
És ami a legjobb, amiért hülyének néztek a szervizben: nyikorogtak a gombok. Egy húszezer forintos egértől elvárja az ember, hogy ne kapjon hülyét a használata során.
Cseréltem egy Diamondback-re, azon meg a scroll halt meg három nap után. Akkor lett elegem a Razerből, és vettem meg az mx518-at. Azóta is elégedett vásárló vagyok.
"nyikorogtak a gombok"
igen a rezernek elég sokszor előfordulnak ilyen fröccsöntésből származó hibái. Pl az én Salmosa-mnak is nyikorogtak a gombjai. Mondjuk engem nemnagyon érdekelt, felőlem cincoghatott is volna, mert az egér valami makulátlan volt. Pontos, könnyű, gyors, a fizikai kapcsolók az alján óriási találmány. Eladásra azért került, mert az én elbaxott fogásomnak nem volt túlságosan megfelelő.

Sanci

Persze, jó "koppintása" a 3.0-ának. Viszont ha választanom kellene a DA és 3.0 közt, akkor nagy valószinűséggel az MS mellett tenném le a voksom. Volt Deathadderem is, különösebb gondjaim nem voltak vele (mindössze annyi, hogy a nagy egereket nem nekem találták ki). Az, ami miatt a 3.0-át választanám a DA-rel szemben, az a tartósság. Az MS egerek az örökkévalóságnak lettek gyártva. 7+ éves egerek és még mindig a legjobbak közé sorolhatók, és ennyi év után is működnek. Az, hogy a DA driverben okosabb, semmit nem ad hozzá az értékéhez. Egyrészt 400cpi mindenre elég, másrészt meg a polling rate usb hack-kel állítható. Viszont kétségtelen, hogy a Razer "csúcsegere" a Deathadder, és pont.
Most egy (illetve két) MS WMO-t nyúzok párhuzamosan egy Razer Krait-tel és Logitech G1-gyel együtt. Mindegyik szuper egér, és ha belegondolunk van egy hypeolt kamugamer egér árából 4 normális játékos egerem hyperglideokkal együtt.

Apropó, ha van valakinek otthon elfekvőben nem működő WMO-ja, az keressen meg. Moddoláshoz alkatrésznek kellene. :)
avatar #20
Sanci 2012. június 4. 3329 hozzászólás 54.
Válasz jaffa #18. hozzászólására
Igen a Copperhead és a G5 is azok közé a lézeresek közé tartozik, amik botrányosak voltak. Azóta valamicskét javult a helyzet, de még mindig sokkal jobb az optikai szenzor.
Nagyon szívesen látnék a Logitech-től egy G1 refresh-t mondjuk a G400 szenzorával és felületével, úgy 6ezer ft környékén. :) De az se lenne baj, ha a Microsoft újra gyártani kezdené az 1.1-et 3.0-át és WMO-t.
Álmodozni azért mindig lehet... A mostanában megjelenő egerek botrányosak. Ezeket nem játékra gyártják, hanem azoknak a kisgyerkeknek akik azt hiszik, hogy a 6000cpi-tól lesz pró kodban. Ebben sajnos elég nagy szerepük van az olyan (le)fizetett teszteknek, amiket szinte mindenhol látunk.
Szisztematikusan butítják az újabb generációkat a barom marketinggel és reklámokkal, és ugyanez figyelhető meg a média minden területén.. Nah de elkalandoztam.. szóval egyet értek, igen :D
Copperheadet én is próbáltam használni jó darabig, de nem igazán feküdt nekem sem. Azonban például a deathadder szerintem teljesen hibátlan egér, és remek alternatíva a 3.0 helyett - azt nem mondom, hogy meg tudnám különböztetni egyértelműen a két szenzor közötti különbséget, de driveresen pl a DA többet tud egyértelműen, mint a korábbi MS remekmű.

Amikor először került a kezembe egy Kova, akkor nekem is az volt a véleményem, hogy ez egy kicsit "gagyi" és a Savu is ugyan azt a feelinget hozta, de pár nap alatt nem nagyon találtam kivetni valót, de nem cserélném le a DA-t erre:)

Nyilván csak a saját házunk tájáról tudok nyilatkozni, de amennyire lehet igyekszünk objektívek maradni, és ha valami nem váltja be a hozzá fűzött reményeket akkor azt leírjuk, vagy elmondjuk, hogy kinek/ kiknek lehet jó vétel, de mielőtt megvenné nézze meg/ próbálja ki, hogy mennyire egyezik az általa elvártakkal. Marhára nem célunk, hogy sok csalódott pubi olvassa az oldalakat:)
"Sült hal, Tom Jones, délutáni tea, rossz kaja, mégrosszabb idő, kibaszott Mary Poppins, LONDON!"
avatar #19
Fygaroo 2012. június 4. 485 hozzászólás 789.
Nekem Razer Lachesis-em volt egy hétig, de sikítva vittem vissza. "5600 dpi-s precíziós lézer szenzor" a nyan-nyant.
Véletlenszerűen eldobta az x tengelyt, csak függőlegesen lehetett használni, és kattintásnál 1 centit "kilengett" a mutató.
Másik apróság, hogy kiégett a világítása.
És ami a legjobb, amiért hülyének néztek a szervizben: nyikorogtak a gombok. Egy húszezer forintos egértől elvárja az ember, hogy ne kapjon hülyét a használata során.
Cseréltem egy Diamondback-re, azon meg a scroll halt meg három nap után. Akkor lett elegem a Razerből, és vettem meg az mx518-at. Azóta is elégedett vásárló vagyok.
It's a shame we have to die my dear, Noone's getting out of here alive this time...
avatar #18
jaffa 2012. június 4. 150 hozzászólás 2089.
Válasz pedalgep #17. hozzászólására
Emlékszem ismerősöm vett razer copperheadet amikor kijött az az egér, pár napig hangos volt a ventri :D Akkoriban voltak a firmware gondok még a lézeresekkel, a logitech g5 is ilyen volt, itt a cshu-n is volt kint videó róla, hogy milyen érdekesen követi le a mozgást. Nem tudom azóta mi változott, de van itt valahol egy teszt eldugva az oldalon, ahol technikailag azt hiszem az mx510/518 optikai szenzora jön ki legjobban a versenyből.
Igen a Copperhead és a G5 is azok közé a lézeresek közé tartozik, amik botrányosak voltak. Azóta valamicskét javult a helyzet, de még mindig sokkal jobb az optikai szenzor.
Nagyon szívesen látnék a Logitech-től egy G1 refresh-t mondjuk a G400 szenzorával és felületével, úgy 6ezer ft környékén. :) De az se lenne baj, ha a Microsoft újra gyártani kezdené az 1.1-et 3.0-át és WMO-t.
Álmodozni azért mindig lehet... A mostanában megjelenő egerek botrányosak. Ezeket nem játékra gyártják, hanem azoknak a kisgyerkeknek akik azt hiszik, hogy a 6000cpi-tól lesz pró kodban. Ebben sajnos elég nagy szerepük van az olyan (le)fizetett teszteknek, amiket szinte mindenhol látunk.
Szisztematikusan butítják az újabb generációkat a barom marketinggel és reklámokkal, és ugyanez figyelhető meg a média minden területén.. Nah de elkalandoztam.. szóval egyet értek, igen :D
avatar #17
pedalgep 2012. június 4. 957 hozzászólás 375.
Válasz jaffa #16. hozzászólására
A lézert nem kell külön megemlíteni, az ugyanis erős visszalépés. Még úgy is, hogy már egy jóideje piacon van és még mindig sehol sincs az optikai érzékelőkhöz képest. :mosoly:
Ezek a Roccat "gamer"-nek hazudott cuccai pedig a minőség alját képviselik.
Emlékszem ismerősöm vett razer copperheadet amikor kijött az az egér, pár napig hangos volt a ventri :D Akkoriban voltak a firmware gondok még a lézeresekkel, a logitech g5 is ilyen volt, itt a cshu-n is volt kint videó róla, hogy milyen érdekesen követi le a mozgást. Nem tudom azóta mi változott, de van itt valahol egy teszt eldugva az oldalon, ahol technikailag azt hiszem az mx510/518 optikai szenzora jön ki legjobban a versenyből.
avatar #16
jaffa 2012. június 2. 150 hozzászólás 2089.
Válasz pedalgep #15. hozzászólására
Mi ebben a vicces? Én 2005-6 óta nem látok olyan jelentős előrelépést csak dizájn + kényelmi funkciók változását. Lézeres szenzor nem ér, abban nem bízok
A lézert nem kell külön megemlíteni, az ugyanis erős visszalépés. Még úgy is, hogy már egy jóideje piacon van és még mindig sehol sincs az optikai érzékelőkhöz képest. :mosoly:
Ezek a Roccat "gamer"-nek hazudott cuccai pedig a minőség alját képviselik.
avatar #15
pedalgep 2012. június 2. 957 hozzászólás 375.
Válasz nyihah #12. hozzászólására
Vicces, hogy még mindig mennyire el lehet adni ugyan azt amit el tudtak adni 7 éve csak más színben és minimális átalakításokban, persze merőben új marketing dumával..
Mi ebben a vicces? Én 2005-6 óta nem látok olyan jelentős előrelépést csak dizájn + kényelmi funkciók változását. Lézeres szenzor nem ér, abban nem bízok
avatar #14
pofás kis darab, de szerintem 17 körüli pénzért drága, akkor már ott van például egy razer deathadder, vagy olcsóbban egy logitech g400
microsoft kidobhatna már végre vlmi jó kis ms 1.1 a "utódot".... , 4500 Ft volt 2 éve azthiszem újonnan, és kenterbeveri ezt a 17 ezres csodát........:vigyor:
avatar #13
Totalcar 2012. június 2. 378 hozzászólás 1017.
Jó, de még mindig nem tudok megbízni a Roccat "minőségben"
avatar #12
nyihah 2012. június 2. 1118 hozzászólás 309.
Vicces, hogy még mindig mennyire el lehet adni ugyan azt amit el tudtak adni 7 éve csak más színben és minimális átalakításokban, persze merőben új marketing dumával..
avatar #11
wasdhiro 2012. június 2. 1410 hozzászólás 233.
DA v2 (Y):kacsint:
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.” /Edmond Burke/
avatar #10
LOry 2012. június 2. 350 hozzászólás 1080.
CSAK AZ MS 1.1:kacsint:
avatar #9
jaffa 2012. június 2. 150 hozzászólás 2089.
Válasz adrian8124 #8. hozzászólására
Előző egerem olyan volt. Tökéletes!
Azért kellett lecserélnem mert már eljárt felette az idő...
Rosszabbul jártál a v2 kinzu fantasztikus PixArt szenzorával, elhiheted :)
avatar #8
Válasz sushie #7. hozzászólására
nem tudom, de én nyan-nyanjol elvagyok az öreg ms 1.1a-val
Előző egerem olyan volt. Tökéletes!
Azért kellett lecserélnem mert már eljárt felette az idő...
avatar #7
sushie 2012. június 1. 558 hozzászólás 698.
nem tudom, de én nyan-nyanjol elvagyok az öreg ms 1.1a-val
avatar #6
-ICorosI- 2012. június 1. 38 hozzászólás 4715.
Ennyi csatlakozom az előttem szólóhoz csak a SteelSeries!;>
avatar #5
kinzu v2 pro mindhalálig!!!
avatar #4
hEX- 2012. június 1. 1809 hozzászólás 168.
jó kis teszt, szívesen olvasnék egy olcsó viszont tökéletes egérről tesztet (x7 bármelyik ) :D
KIRÁJ VAGYOK
avatar #3
dLyuR1 2012. június 1. 18 hozzászólás 6764.
Jó kis teszt! Mondjuk egyszer egy Logitech G700 tesztet is szívesen olvasnék.:xD:
avatar #2
SaiiD__- 2012. június 1. 1207 hozzászólás 285.
zseniális
"You cannot kill what already has no life!"
avatar #1
nfown 2012. június 1. 1192 hozzászólás 289.
szép.
Kiado reklamfelulet!