Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Hirdetés

SH Szerver teszt

Cikkek/Interjúk 2010. január 6. BANCi_bye 99 hozzászólás 16922 olvasás

SH Szerver teszt

Nemrégiben hozzájutottunk egy 12 férőhelyes warszerverhez, melyet a - jelenleg már több, mint 300 szervert üzemeltető - Synapse Hosting bocsátott rendelkezésünkre. Az elmúlt pár hét során volt alkalmam társaimmal kipróbálni ezt a virtuális környeztet és most ezekről a tapasztalatokról, illetve a szerver kezelésével kapcsolatos dolgokról osztanék meg veletek néhány fontosabb infót.

A sok war során, melyet ezen folytattunk, soha nem merült fel semmilyen szerver oldali probléma, soha nem halt le, ha újraindítottuk mindig újra is indult, a pályaváltásokat nagyon gyorsan végrehajtotta. Jól be van állítva rajta minden, a pingek jók, a harcok folyamán szerzett élményeimet pedig egy szóban össze tudom foglalni: adja. Ha fejre lövök az ellenfél fejest kap, nem a bokáját és nem az árnyékát kell rotálnom, hogy elhalálozzon az illető. Persze ha rmL-féle nettel rendelkezők kerülnek a szerverre, ott már gondok lehetnek hitboxilag, de az már a kliens oldal. :-)

Noha sokat kockultunk a szerón, számomra a legkellemesebb dolog mégis a webadmin volt. Valószínűleg pont azért, mert játszottam már sok jó szerveren, de webadmin felületeket ritkán látogattam, csak néhány nagyobb hostingéhoz volt eddig szerencsém, de eddig ez tetszett a legjobban. Letisztult, informatív, jól struktúrált, könnyen kezelhető, érthető. Nagyjából ezekkel a szavakkal tudnám a leginkább jellemezni a SynHost legújabb webadmin felületét, mely ha minden igaz már a harmadik kiadását éli.

Amint belépünk a webadmin részlegbe, középen a stafftól érkező közlemények fogadnak, illetve bal oldalon rögtön elénk tárul szerverünk minden fontosabb információja: állapota, IP címe, épp futó pálya neve, játékosainak száma stb. Rögtön alatta találjuk a leggyakrabban használt kis gombjainkat: Leállítás/Indítás, Újraindítás, Konfigurálás, illetve egy vészgomb (CTR+ALT+DEL), mely akkor kell, ha totál lefagyott a szerónk és nagyon nem akaródzik újraindulni.

 

Felül található a Főmenü, amely magába foglalja az Üzenetek, az Adataim, a Játékszerver, a Config, az Időzítések, a Pénzügyek, illetve a Segítség menüpontot.

Az első kettő menüpont adja magát, elolvashatjuk üzeneteinket, illetve megtudhatjuk/módosíthatjuk a szerződésben szereplő  és a webadminhoz szükséges adatainkat. A Játékszerverre kattintva láthatjuk a szerver részletesebb adatait, statisztikáit, játékosait. A Config menüben hamar be tudjuk állítani szerverünkön a "gyorsletöltés" funciót, mely elsősorban a sok egyedi dolgokat használó public szervereknél hasznos. Továbbá el tudjuk érni a szerver logot, rendkívül könnyedén, néhány kattintással telepíteni tudunk modifikációkat (metamod, amx), biztonsági mentést készíthetünk, újratelepíthetjük a szervert, illetve az általános beállítaásokat is könnyen és egyszerűen módosíthatjuk (server.cfg). Az Időzítések alatt egy rendkívül hasznos funkciót találunk, be tudjuk állítani, hogy mondjuk minden nap, hajnali 4 órakor álljon le, induljon el, vagy csak szimplán induljon újra a szerverünk. A Pénzügyek menüpontra kattintva informálódhatunk fizetési kötelezettségeinkről, mikor-mennyit kell befizetnünk, a Segítségben pedig elérjük a GYIK részleget, illetve megtudhatjuk a staff elérhetőségeit.

A jobb oldali panelen láthatjuk tárhelyünk méretét és állapotát, beléphetünk a webFTP-re, megnézhetük webadminunk naplóját (log), adminsztrálhatjuk a szerverhez tartozó ventrilo szobánkat, illetve az aldomaint.

Összefoglalva a történetet, véleményünk szerint ez a hosting az egyik legjobb szolgáltatást nyújta jelenleg az országban,  nem hiába munkálkodunk már hosszú idők óta mi is együtt egy szebb, minőségi versenyekben gazdag jövő érdekében. Ráadásul szerverei bekonfigolásában a legtapasztaltabb játékos, DoZeR is segédkezett és vett részt a tesztelésben is. Az ő által elképzelt "ideális szervert" hívta életre balint és a SynHosting.

Kapcsolódó linkek

avatar #99
medko31 2011. szeptember 27. 2 hozzászólás 15781.
Hát nagyon gyors a support 2napja felvettem az embereket sehol senki:D
avatar #98
zemen32 2011. augusztus 4. 31 hozzászólás 5262.
Válasz Teweeeee #88. hozzászólására
Nekem csak egy kérdésem lenne, hogy MTA szervert valahogy lehetne-e rendelni?
MTA az olyan, mint a SA:MP csak sokkal kulturáltabb.
csá, én tom honnan lehet mta szervert,,


http://skyhosting.hu/?id=megrendeles
avatar #97
Ecsi 2010. december 9. 751 hozzászólás 493.
Válasz miL #96. hozzászólására
ilyen széles netgraph-ot hogy lehet használni.. ami a képen is van?
net_graph 1;net_graphwidth 1000
www.csmix.hu - Csak addolnék csmixre :] !
avatar #96
miL 2010. november 18. 62 hozzászólás 3661.
ilyen széles netgraph-ot hogy lehet használni.. ami a képen is van?
avatar #95
Gabesz_powa 2010. szeptember 19. 4 hozzászólás 12096.
Válasz LxO--GameBazis.EU- #90. hozzászólására
Nem tudom ki-hogy van vele, a synhosting még mindig a legjobb a BMCT, és a többi war szerver mellett.:)
nekem csak egy bajom van a hostingokkal, ha "csúcsidőben" is megnézzük a referenciákat, láthatjuk hogy van egy pár inaktív szerver... Persze tudom ezzel nem lehet mit csinálln főleg hamár befizettéki, de 10-ből 6-7 szero szinte inaktív.
Ez igaz, de volt nekem egy szerverem a hostingtol, 2-3 hónap alatt magyarországon 3.-ok voltunk, de mivel már nem vagyok benne a csapatba igy nem fizetem a szerot, de meg lehet nézni : http://www.gametracker.com/search/cod4/HU/ clan 3. hely 2-3 hónap 1 év alatt, 2-3 hónap alatt, pedig volt látogató már.
avatar #94
Gabesz_powa 2010. szeptember 19. 4 hozzászólás 12096.
Válasz gabor22 #92. hozzászólására
Szia!
1. probléma:
A szerver miatt írj egy üzenetet webadminból.
2. probléma:
Ez a hamarosan megjelenő 4.0ás rendszerben javítva lesz ( ki lehet kapcsolni, szabályozni ..stb )

Mikorra lehet számítanni a 4.0 webadminhoz?:D
avatar #93
Gabesz_powa 2010. szeptember 19. 4 hozzászólás 12096.
Válasz gabor22 #92. hozzászólására
Szia!
1. probléma:
A szerver miatt írj egy üzenetet webadminból.
2. probléma:
Ez a hamarosan megjelenő 4.0ás rendszerben javítva lesz ( ki lehet kapcsolni, szabályozni ..stb )

Én rendeltem tőletek szervert, tökéletes szolgáltatás. Csak vigyázz, mert van a warhosting.hu és probálja elcsalogatni a rendelőket, mert engem is probáltak átvinni de én nem hagytam magamat, maradok nálatok laggmentes szolgáltatások, megfizethető árakon.
avatar #92
gabor22 2010. szeptember 14. 77 hozzászólás 3204.
Válasz ErviN #91. hozzászólására
Üdv!
Már az 5. szerverünket rendeltük a synhostingtól, van köztük egy 32 slotos pub szerver(COd2) és ilyen ping meg lagg szinten semmi gond vele, de néha magától leáll,nemtudom miért.
A másik probléma, hogy egy webadminba van 2 szerver és amikor kapom a felszólítást , hogy pl 10 napom van a befizetésig, dupla levél jön. Ez sok kicsit és szerintem amugy is sok a felszólítás szerintem ennyi nem kell:)
Amugy kitűnő szolgáltató:D
Szia!
1. probléma:
A szerver miatt írj egy üzenetet webadminból.
2. probléma:
Ez a hamarosan megjelenő 4.0ás rendszerben javítva lesz ( ki lehet kapcsolni, szabályozni ..stb )

avatar #91
ErviN 2010. szeptember 10. 1 hozzászólás 19524.
Üdv!
Már az 5. szerverünket rendeltük a synhostingtól, van köztük egy 32 slotos pub szerver(COd2) és ilyen ping meg lagg szinten semmi gond vele, de néha magától leáll,nemtudom miért.
A másik probléma, hogy egy webadminba van 2 szerver és amikor kapom a felszólítást , hogy pl 10 napom van a befizetésig, dupla levél jön. Ez sok kicsit és szerintem amugy is sok a felszólítás szerintem ennyi nem kell:)
Amugy kitűnő szolgáltató:D
avatar #90
Nem tudom ki-hogy van vele, a synhosting még mindig a legjobb a BMCT, és a többi war szerver mellett.:)
nekem csak egy bajom van a hostingokkal, ha "csúcsidőben" is megnézzük a referenciákat, láthatjuk hogy van egy pár inaktív szerver... Persze tudom ezzel nem lehet mit csinálln főleg hamár befizettéki, de 10-ből 6-7 szero szinte inaktív.
avatar #89
gabor22 2010. július 29. 77 hozzászólás 3204.
Válasz Teweeeee #88. hozzászólására
Nekem csak egy kérdésem lenne, hogy MTA szervert valahogy lehetne-e rendelni?
MTA az olyan, mint a SA:MP csak sokkal kulturáltabb.
Szia!

Sajnos nálunk ilyen játékszerver bérlésére jelenleg nincs lehetőség.
avatar #88
Teweeeee 2010. július 29. 240 hozzászólás 1486.
Nekem csak egy kérdésem lenne, hogy MTA szervert valahogy lehetne-e rendelni?
MTA az olyan, mint a SA:MP csak sokkal kulturáltabb.
avatar #87
Carlosca 2010. június 25. 15 hozzászólás 7304.
Válasz balint23 #38. hozzászólására
Én erre büszke vagyok ennyi. Ezért csinálom.
Több helyről béreltem már szervert. De eddig a Synhostingos szerver tetszett a legjobban! Tényleg nagyon jók!
avatar #86
-unknown- 2010. április 28. 73 hozzászólás 3327.
Válasz gabor22 #84. hozzászólására
Szia!

Érdekes , nem igazán kaptam tőled levelet webadminból.
Így segíteni sem tudok.

Üdv, Gábor
Szia!
Ez azért van , mert írtam rá egy warconfigot, és ez most jól adja, és a pingek is 15-25 ig mennek.
De azért köszönöm a supportot!

Üdv.
avatar #85
I_Need__ 2010. április 26. 2 hozzászólás 15144.
Hi....
M.o.-i viszonylatban az egyik, ha nem a legjobb szolgáltató...! Gyors ügyintézés, segítőkészség, problémamegoldás stb., ami nem igazán mondható el a többi host-ról (pl.: clans.hu-n írsz a hostnak ha valami problémád van, majd 3-4 óra múlva visszaírnak msn-en, hogy bocs most nem érnek rá)
A Budapest][ Harapos ][ Paradise védelmében meg csak annyit mondanék, hogy csak azt szerették volna hogy minél többen játszanak a szerverükön... az alap elképzelés az volt hogy tört szerverként felfuttatják a szervert (mert hiába csak 2ezer Ft a CS sokan nem engedhetik meg maguknak ezt sem, így jóval több non-steames van), majd amikor már minél többen odaszoktak, átrakják csak Steamesre. Ez így is lett, egy ideig Steames volt, és ki járt fel??? ...... Az adminokon kívül szinte SENKI... Felmentek pár haverral 1-2 órára, addig voltak is a szerón, majd ahogy az adminok leléptek ment a többi játékos is. Magyarul az idő 90%-ban üresen ment a 24 slotos szerver... Ami valljuk be nem igazán tükrözi az alap elképzelést. Így talán értehető hogy úgy vannak vele, hogy inkább kirúgnak óránként 1-2 csítert, minthogy egy üresen kongó szerverért fizessenek...
avatar #84
gabor22 2010. április 17. 77 hozzászólás 3204.
Válasz -unknown- #83. hozzászólására
Szia!

Oké , küldöm.

Üdv.
Szia!

Érdekes , nem igazán kaptam tőled levelet webadminból.
Így segíteni sem tudok.

Üdv, Gábor
avatar #83
-unknown- 2010. április 10. 73 hozzászólás 3327.
Válasz gabor22 #82. hozzászólására
Szia!

Ez érdekes.
Légyszíves írjatok a webadminból egy üzenet és megnézzük azt a szervert.

Üdv, Gábor
Szia!

Oké , küldöm.

Üdv.
avatar #82
gabor22 2010. április 10. 77 hozzászólás 3204.
Válasz -unknown- #81. hozzászólására
én teszteltem szervereket, és nekem ez a synhosting nem jött be.
régebben amikor létrejött és vettem tőlük szervert , nagyon jó pingek voltak 10-20, külföldiek sem laggoltak, jól adta stb. .. Most meg van egy prowar szerver tőlük, ami a legjobb elvileg, és a pingek mégis 30-45 -ig mozognak (nem csak 1waron lett tesztelve) a digineteseknek van 9-es pingjük rajta , de nem lehet mindenkinek olyan :) DoZeR Playground -n is szoktam játszani ritkán mixeken , ott is 25fölött vannak átlagba a pingek.

én így látom a synhostingot (sajnos)
üdv.
Szia!

Ez érdekes.
Légyszíves írjatok a webadminból egy üzenet és megnézzük azt a szervert.

Üdv, Gábor
avatar #81
-unknown- 2010. április 10. 73 hozzászólás 3327.
én teszteltem szervereket, és nekem ez a synhosting nem jött be.
régebben amikor létrejött és vettem tőlük szervert , nagyon jó pingek voltak 10-20, külföldiek sem laggoltak, jól adta stb. .. Most meg van egy prowar szerver tőlük, ami a legjobb elvileg, és a pingek mégis 30-45 -ig mozognak (nem csak 1waron lett tesztelve) a digineteseknek van 9-es pingjük rajta , de nem lehet mindenkinek olyan :) DoZeR Playground -n is szoktam játszani ritkán mixeken , ott is 25fölött vannak átlagba a pingek.

én így látom a synhostingot (sajnos)
üdv.
avatar #80
synhosting powa.

legjobb minőségű szerverek élmény játszani rajtuk :)

csak így tovább!
avatar #79
Válasz gabor22 #74. hozzászólására
ProWar szerverek:
- azon a gépen csak és kizárólag ilyen szerverek futnak.
- nomod szerver ( nem telepíthető rá amx ...stb így a gépen biztos nem fog ilyen szerver futni )
- a gép átlag terhelése csúcsidőben!: 5-8%
- több játékos is azt mondta, hogy van különbség egy publicok mellett futó és ezen a gépen üzemelő war szerver között. (pl.: "ezen még a brutális digineteseket is be lehet lőni" )
A 100tick valóban nem vonatkozik a TF2-re ez inkább csak a CSS-re.
köszi a választ :)
avatar #78
gabor22 2010. február 21. 77 hozzászólás 3204.
Válasz csokikola #77. hozzászólására
nem kötöszködésből de engem az a szerverterhelési adat érdekelne hogy tényleg valós-e :P:D
Szia!

Írj egy pm-et és megmutatom :)
avatar #77
csokikola 2010. február 21. 6 hozzászólás 10384.
nem kötöszködésből de engem az a szerverterhelési adat érdekelne hogy tényleg valós-e :P:D
avatar #76
VakEger 2010. február 18. 14 hozzászólás 7451.
Vicces, hogy a szoláltatót okolja néhány ember az idióta játékosok miatt. Tény, hogy egymaga a synhosting nem bírja megváltani a világot, maximum maguknak tennének keresztbe. Hány szervert bérlő ember váltana szolgáltatót, mert már csak eredetivel lehetne játszani? Majdnem mind, és semmi sem változna, leszámítva azt, hogy a synhosting nagyon pórul járna.
Nem igazán szoktam cs-zni, inkább codozok, de codban 3 szervert is bérlünk a syn től, amik eddigi tapasztalataim alapján a legjobb szoláltató. Ha problémám van, csak írni kell valamelyiküknek és nagyon hamar válaszolnak, vagy megoldják helyettem a problémát^^. A webadmin is teljesen rendben van. Könnyen kezelhető, és szinte mindent lehet állítani csak ezt használva. A szerverekkel sincs baj, a pingek megfelelőek stb, stb...
És a pubokról annyit, hogy ugyan ismét cod, de a szerverünkről már több száz(1000 nél több) guid van kibannolva, és több 100 IP cím. Mégis van még csaló. De ez megint nem a szolgáltató hibája, nem is a szervert bérlőké, hanem a sok kis játszani nem tudó idiótáé és azoké akik írják a csalásokat. Egyetértek Ercsivel: "Annak kéne eltörni a kezét aki megírta az első cheat program első sorát..." csak bővíteném, annak is aki használja.
Szóval aki egy igazán jó szervert akar, az csak is innen béreljen.
http://hsc-clan.com :D
avatar #75
gabor22 2010. február 15. 77 hozzászólás 3204.
Válasz AnorexiasGrizzli #73. hozzászólására
meglehet kérdezni miben más a prowar szerver? azon kívül h másik gépen van

szerk.: hogy beleköthessek egy kicsit dolgokba:
"100tickrate-es szerverminőséget és 1000FPS szerveroldali minőség"
team fortress 2-be hardcodeolva van a 66s tickrate, az 1000fps meg marketingfogás és nem lesz tőle jobb a szerver...
Azt elfelejtettem írni ha szeretnél tesztelni írj egy pm-et és adok rá lehetőséget : )
avatar #74
gabor22 2010. február 15. 77 hozzászólás 3204.
Válasz AnorexiasGrizzli #73. hozzászólására
meglehet kérdezni miben más a prowar szerver? azon kívül h másik gépen van

szerk.: hogy beleköthessek egy kicsit dolgokba:
"100tickrate-es szerverminőséget és 1000FPS szerveroldali minőség"
team fortress 2-be hardcodeolva van a 66s tickrate, az 1000fps meg marketingfogás és nem lesz tőle jobb a szerver...
ProWar szerverek:
- azon a gépen csak és kizárólag ilyen szerverek futnak.
- nomod szerver ( nem telepíthető rá amx ...stb így a gépen biztos nem fog ilyen szerver futni )
- a gép átlag terhelése csúcsidőben!: 5-8%
- több játékos is azt mondta, hogy van különbség egy publicok mellett futó és ezen a gépen üzemelő war szerver között. (pl.: "ezen még a brutális digineteseket is be lehet lőni" )
A 100tick valóban nem vonatkozik a TF2-re ez inkább csak a CSS-re.
avatar #73
meglehet kérdezni miben más a prowar szerver? azon kívül h másik gépen van

szerk.: hogy beleköthessek egy kicsit dolgokba:
"100tickrate-es szerverminőséget és 1000FPS szerveroldali minőség"
team fortress 2-be hardcodeolva van a 66s tickrate, az 1000fps meg marketingfogás és nem lesz tőle jobb a szerver...
avatar #72
sznL 2010. február 7. 568 hozzászólás 684.
Én nem tudom, nem rossz indulatból írom, de sajnos nekem nincsenek túl jó tapasztalataim a synről. Lehet azért, mert ahol eddig waroztam syn en, az nem pro war szeró volt, hanem csak vmi publik war, vagy a tököm tudja mi. Ezt hangsúlyoznám, nem tudom. De hogy nincs köze az élvezhető hátékhoz az fix.

prowar szerót viszont ha nem ilyen, biztosan kipróbálnék. de addig maradok még más szolgáltatónál, ami talán kicsit drágább, de tudom h nekem az megfelelőbb...
wtf?! ^^ >.< Goodbye Kitty! >.<
avatar #71
gabor22 2010. január 9. 77 hozzászólás 3204.
Akit érdekel tesztelésre prowar szerver:
94.247.88.81:28011
sv_password: cshu
Rcon-t pm-be lehet elkérni!
Valamint hby-tól is lehet kérni teszt szervert próbára.
avatar #70
gabor22 2010. január 8. 77 hozzászólás 3204.
Válasz elef__ntember #68. hozzászólására
A normális az lenne, ha az játszhatna netes szerveren, aki megvette a steamet. Tényleg már a fasznak van kedve felmenni ezekre a serverekre felidegesíteni magát a sok csalón. Az adminok meg legtöbb helyen hulladékok. Ha lelövöd falon át szó nélkül kibasz örökre. Gondolom a legtöbb serverbérlőtök ilyen kis tini pöcsfej. Pl: szeged, gigacenter ,subidubi stb...
a kidobos dolgot én is tapasztaltam... feljárok jópár gépre tesztelés céljából és 5-10kör után kivágnak... mit csináljak vele? írjak neki ilyenkor folyton webadmin üzenetet.. elhiheted eleinte még írtam is neki.

inkább valami olyant kellene kitalálni ami ösztönző erőt jelent a játék megvételére.
avatar #69
Ja és mielőtt még félreértené vki. Nem a bérbeadó hibája ez a gond. De szerintem nagyon nagy probléma.
avatar #68
A normális az lenne, ha az játszhatna netes szerveren, aki megvette a steamet. Tényleg már a fasznak van kedve felmenni ezekre a serverekre felidegesíteni magát a sok csalón. Az adminok meg legtöbb helyen hulladékok. Ha lelövöd falon át szó nélkül kibasz örökre. Gondolom a legtöbb serverbérlőtök ilyen kis tini pöcsfej. Pl: szeged, gigacenter ,subidubi stb...
avatar #67
gabor22 2010. január 8. 77 hozzászólás 3204.
Válasz zomgzerg #58. hozzászólására
(internetkávézóban játszottam cs-vel egy ideig, HL-em meg már az előtt volt, hogy netem lett volna)

miaz hogy a piac igénye? megnyitom a serverlistát, csak ez a szolgáltató van ott, ti vagytok a piac. ráadásul itt emlegetitek hogy mennyit tettetek a közösségért stb
talán azzal is lehetne tenni, hogy előre viszitek azt, formáljátok, nem csak veszitek ki a pénzt az emberek zsebéből. az a baj hogy annyira elkurvult az aránya az ilyen servereknek, hogy már semmi se ösztönzi egy új játékost, hogy megvegye. még warra is tört serverre hívnak kurvasokszor, és ez valami nevetséges dolog, wonos időkben jobb volt. ez egyszerűen visszalépdelés a pár évvel ezelőtti helyzethez képest.
és erre már nem mondhatod azt hogy ha nem tetszik játsszak máshol, mert CSAK EZ VAN. csak a csalókkal teli kibaszott tört serverek, ez a mai magyar cs. köszönjük nektek (is).
Szoktam figyelni az 1.6-os piaci részesedésünket és jelen pillanatban a legjobb esetben is 1/4-edét bérlik tőlünk ( ennek egy részét pedig "szponzoráljuk": cn,volgare,dozer szerverek , hby szerverek ..stb ) ebből következik, hogy egy szolgáltatónak ekkora részesedéssel sem lenne esélye változtatni a jelenlegi helyzeten.

bár lenne akkora behatásunk a közösségre, hogy mi formáljuk alakítsuk.

Amikor már másodszor is ránk húzod a vizes lepedőt kicsit gondolj bele két dologba:

1. ha mi nem lennénk a piacon mennyi lenne a tört szerverek aránya? kb ugyan ekkora.. és hidd el lenne helyette más!

A 2.ban csak pár dolgot mondok ami szerintem mindent elárul arról, hogy miért tartunk itt:

Qualik: KODE5 , DH , WCG ..stb.stb nekünk 1 sincs, sztem ez itt a fő probléma és ebbe volt régen más a helyzet amit visszasír rengeteg régi motoros és erről már végképp nem mi tehetünk.

Megint beírom: Az ötleteket szívesen várom pm-be de akár még itt is, hogy te a helyzetünkbe min változtatnál. természetesen ésszerü gondolatokat várok amit meg is tudunk valósítani. Bármilyen ötletet szívesen fogadunk és amiben csak tudok / tudunk segítünk nektek.
avatar #66
hby 2010. január 8. 1221 hozzászólás 280.
Válasz medve_a_maci #63. hozzászólására
fú kölyök. akkor jöjjön neked is egy kis újdonság:
Budapest ][ Harapos ][ Paradise [47-48] @ www.synhosting.eu
a szegedi szerón kb 1 aimos megfordul naponta, de soha nem dobja ki őket egy admin se. igazából oda csak azért járnak mert szeretik ahogy virush égeti magát és ordibál a mikrofonba.

a sor folytatható persze, de nem ti vagytok a hibásak. a magyar ember lop csal hazudik, és tört szerón gémel, ti pedig ezt okosan kihasználjátok. emellett elmondanám hogy én is törtbe kezdtem el, és örültem hogy itt ki tudtam próbálni, azonban ebből nem az következik hogy a szerverek 99%-a tört legyen.

a probléma megoldása egyébként az lenne hogy nem dupla protokolost ajánlanátok, hanem vagy 47 vagy 48. így a fogyatékosokat elszigetelnétek az origisoktól. másrészt pedig nem lenne üres az összes ogc szeró.
nemsoká új dolgot fogok megvalósítani, ami 100% , hogy a scene fejlődésére fog válni...persze az is kellesz, hogy normálisan álljanak hozzá az emberek :))) ... (nem a kz-ra gondolok)

Ami pedig a protocolt illeti, nem megoldható, a #64 commentben leírtak miatt.
avatar #65
gabor22 2010. január 8. 77 hozzászólás 3204.
Válasz medve_a_maci #63. hozzászólására
fú kölyök. akkor jöjjön neked is egy kis újdonság:
Budapest ][ Harapos ][ Paradise [47-48] @ www.synhosting.eu
a szegedi szerón kb 1 aimos megfordul naponta, de soha nem dobja ki őket egy admin se. igazából oda csak azért járnak mert szeretik ahogy virush égeti magát és ordibál a mikrofonba.

a sor folytatható persze, de nem ti vagytok a hibásak. a magyar ember lop csal hazudik, és tört szerón gémel, ti pedig ezt okosan kihasználjátok. emellett elmondanám hogy én is törtbe kezdtem el, és örültem hogy itt ki tudtam próbálni, azonban ebből nem az következik hogy a szerverek 99%-a tört legyen.

a probléma megoldása egyébként az lenne hogy nem dupla protokolost ajánlanátok, hanem vagy 47 vagy 48. így a fogyatékosokat elszigetelnétek az origisoktól. másrészt pedig nem lenne üres az összes ogc szeró.
igazad van sajnos már a budapest szerver sem origi.
viszont arról végképp nem mi tehetünk, hogy a szeged szerveren napi 1 ember minimum csal és nem dobja ki senki ezt te is beláthatod.

Bálint pedig megírta a választ arra, hogy létezik p48 is.

avatar #64
balint23 2010. január 8. 287 hozzászólás 1281.
Válasz medve_a_maci #63. hozzászólására
fú kölyök. akkor jöjjön neked is egy kis újdonság:
Budapest ][ Harapos ][ Paradise [47-48] @ www.synhosting.eu
a szegedi szerón kb 1 aimos megfordul naponta, de soha nem dobja ki őket egy admin se. igazából oda csak azért járnak mert szeretik ahogy virush égeti magát és ordibál a mikrofonba.

a sor folytatható persze, de nem ti vagytok a hibásak. a magyar ember lop csal hazudik, és tört szerón gémel, ti pedig ezt okosan kihasználjátok. emellett elmondanám hogy én is törtbe kezdtem el, és örültem hogy itt ki tudtam próbálni, azonban ebből nem az következik hogy a szerverek 99%-a tört legyen.

a probléma megoldása egyébként az lenne hogy nem dupla protokolost ajánlanátok, hanem vagy 47 vagy 48. így a fogyatékosokat elszigetelnétek az origisoktól. másrészt pedig nem lenne üres az összes ogc szeró.
Hibás válasz!



Mivel létezik mind pr47 és mind pr48 as tört játék is!

OGC serverek nem emiatt üresek! Lásd hby álltalunk támogatott detox serverei elég jó látogatottsággal birnak!
avatar #63
Válasz gabor22 #57. hozzászólására
nem hinném, hogy te úgy játszottál először a counter-strike nevű játékkal, hogy megvetted a boltba feltelepítetted és kimondtad a gép előtt: "jéé ez a cs, dejó" tapasztalataim alapján az értelmes játékosok 90%-a meg is veszi a játékot idővel... azt meg nem szabad elfelejteni,hogy senkinek egy szóval nem lett elmondva: "tört szervert futtass.." a játékosok egy része pedig hobbyból játszik a barátaival.
amellett sem mehetünk el szó nélkül, hogy a piaci igények miatt alakult ez ki, erről pedig nem mi tehetünk. valamint ha most azt mondanám az összes tört szervernek: "holnaptól original" szted változna valami? máshonnan bérelné a maga kis szerverét.. nem lennénk megváltok és valaki ugyan ugy utálna a synt mint ahogy most te...
több nagy public is tőlünk üzemel és lehet hogy neked ez újdonság de mindegyik steam-es.
pl.: dm szerverek, szeged, budapest harapos...stb
inkább csinálok valami értelmeset mert van egy olyan érzésem bármit írok a véleményed nem fog változni, viszont ha van kifinomult ötleted a magyar cs fellendítésére amiben tudok segíteni azt pm-be szívesen fogadom..
fú kölyök. akkor jöjjön neked is egy kis újdonság:
Budapest ][ Harapos ][ Paradise [47-48] @ www.synhosting.eu
a szegedi szerón kb 1 aimos megfordul naponta, de soha nem dobja ki őket egy admin se. igazából oda csak azért járnak mert szeretik ahogy virush égeti magát és ordibál a mikrofonba.

a sor folytatható persze, de nem ti vagytok a hibásak. a magyar ember lop csal hazudik, és tört szerón gémel, ti pedig ezt okosan kihasználjátok. emellett elmondanám hogy én is törtbe kezdtem el, és örültem hogy itt ki tudtam próbálni, azonban ebből nem az következik hogy a szerverek 99%-a tört legyen.

a probléma megoldása egyébként az lenne hogy nem dupla protokolost ajánlanátok, hanem vagy 47 vagy 48. így a fogyatékosokat elszigetelnétek az origisoktól. másrészt pedig nem lenne üres az összes ogc szeró.
avatar #62
Ecsi 2010. január 8. 751 hozzászólás 493.
Csak , hogy ne maradjon ki semmi ! És az is a szolgáltató hibája , hogy a steamesek is csalnak steamesek ellen ? A no füst (16 bit már nem divat) , no flash , no recoilt meg ezeket most hagyjuk , mert ezek minenkinél alap ...
www.csmix.hu - Csak addolnék csmixre :] !
avatar #61
Bengal 2010. január 8. 348 hozzászólás 1084.
Válasz zomgzerg #58. hozzászólására
(internetkávézóban játszottam cs-vel egy ideig, HL-em meg már az előtt volt, hogy netem lett volna)

miaz hogy a piac igénye? megnyitom a serverlistát, csak ez a szolgáltató van ott, ti vagytok a piac. ráadásul itt emlegetitek hogy mennyit tettetek a közösségért stb
talán azzal is lehetne tenni, hogy előre viszitek azt, formáljátok, nem csak veszitek ki a pénzt az emberek zsebéből. az a baj hogy annyira elkurvult az aránya az ilyen servereknek, hogy már semmi se ösztönzi egy új játékost, hogy megvegye. még warra is tört serverre hívnak kurvasokszor, és ez valami nevetséges dolog, wonos időkben jobb volt. ez egyszerűen visszalépdelés a pár évvel ezelőtti helyzethez képest.
és erre már nem mondhatod azt hogy ha nem tetszik játsszak máshol, mert CSAK EZ VAN. csak a csalókkal teli kibaszott tört serverek, ez a mai magyar cs. köszönjük nektek (is).
A világért sem szeretnék beleszólni az elméletedbe, de Tört szerverek már a steam előtt is léteztek tonna számra.

Ezen felül, marha nagy butaságnak tartom (igaz ezen a ponton megértem, hogy így reagálsz), egy szolgáltatóra rúgni a sarat, minden egyes szolgáltó szórja a tört szervereket mert ezt vesznek tőle. És mielőtt a szellemi alultápláltságod miatt lerohannál, nem én ezzel szintén nem értek egyet. De ismerem a helyzetet, ha ő tülök nem tudja joskapista megvenni a tört szervert majd megveszi a totaltól, ők bőven tolják a cod tört szervereket, bár ez már téged ugyis hidegen hagy mert egy egyszerű cs játékos vagy.
avatar #60
Ecsi 2010. január 8. 751 hozzászólás 493.
Válasz zomgzerg #58. hozzászólására
(internetkávézóban játszottam cs-vel egy ideig, HL-em meg már az előtt volt, hogy netem lett volna)

miaz hogy a piac igénye? megnyitom a serverlistát, csak ez a szolgáltató van ott, ti vagytok a piac. ráadásul itt emlegetitek hogy mennyit tettetek a közösségért stb
talán azzal is lehetne tenni, hogy előre viszitek azt, formáljátok, nem csak veszitek ki a pénzt az emberek zsebéből. az a baj hogy annyira elkurvult az aránya az ilyen servereknek, hogy már semmi se ösztönzi egy új játékost, hogy megvegye. még warra is tört serverre hívnak kurvasokszor, és ez valami nevetséges dolog, wonos időkben jobb volt. ez egyszerűen visszalépdelés a pár évvel ezelőtti helyzethez képest.
és erre már nem mondhatod azt hogy ha nem tetszik játsszak máshol, mert CSAK EZ VAN. csak a csalókkal teli kibaszott tört serverek, ez a mai magyar cs. köszönjük nektek (is).
Hallod ember mielőtt oltod a másikat , tudd már miről is beszélsz ! Mielőtt "szerinted" mi lettünk a piac , nem voltak tört (non-steam) szerverek ? Dehogy nem . Legalább 5 szolgáltatót tudok akiknél már akkor is volt erre lehetőség... Nem azért lettünk mi a piac mert beálltunk a sorba és mi nálunk is lehet kapni ilyen szervereket , hanem a szolgáltatás más területén jobbak voltunk (pl.: webadmin rendszer).Amúgy meg szabad ország ... Mindenki olyan szervet vesz ami "van" , amilyet "lehet" venni... Ám amit mondasz , hogy tört szerveren is waroznak az tényleg igaz , én is tapasztaltam, "csak nem synhostingost" , vagy ha tudsz mutatni screenshotot .... Amiket én láttam az alapján azt mondom , hogy itt "kezdők" "módolt" "public" szervereket futatnak amiken "nem" szoktak 5on5 mix warozni vagy pedig "rendes" eredeti "steames" szerverek warra "alkalmas" szerverek futnak.Az e-sportról meg annyit , hogy a komoly , tehetséges LAN csapatokat kell támogatni és nem azokat akik a "játék" miatt "játszanak" "szórakozásból" a publc szervereken.Annak kéne eltörni a kezét aki megírta az első cheat program első sorát... Ez a véleményem .
www.csmix.hu - Csak addolnék csmixre :] !
avatar #59
balint23 2010. január 8. 287 hozzászólás 1281.
hmm
"mi vagyunk a piacot" bóknak veszem viszont ahogy a gábor is írta ne problémákkal hanem esetleges megoldásokkal bombázz minket! Tényleg megnőtt az utóbbi 1-2 évben a magyar cs serverek száma 150 ről 500-600 ra és bizony tényleg sok a tört server! Viszont ha egy bérlő tört servert kér nem tehetünk mást mint, hogy azt adunk neki ezt értsd meg. Nem hiszem, hogy tehetünk erről. Visszatérve a serverek számára a magyar cs serverek max 3 ada lehet nálunk de azért látsz leginkább nálunk telitett publicokat mert lehet lőni rajtuk rendesen. Ezzel probáljuk a közösséget támogatni, hogy játszható infrastruktúrát teremtünk mind neten mind lanon.
avatar #58
zomgzerg 2010. január 8. 832 hozzászólás 433.
Válasz gabor22 #57. hozzászólására
nem hinném, hogy te úgy játszottál először a counter-strike nevű játékkal, hogy megvetted a boltba feltelepítetted és kimondtad a gép előtt: "jéé ez a cs, dejó" tapasztalataim alapján az értelmes játékosok 90%-a meg is veszi a játékot idővel... azt meg nem szabad elfelejteni,hogy senkinek egy szóval nem lett elmondva: "tört szervert futtass.." a játékosok egy része pedig hobbyból játszik a barátaival.
amellett sem mehetünk el szó nélkül, hogy a piaci igények miatt alakult ez ki, erről pedig nem mi tehetünk. valamint ha most azt mondanám az összes tört szervernek: "holnaptól original" szted változna valami? máshonnan bérelné a maga kis szerverét.. nem lennénk megváltok és valaki ugyan ugy utálna a synt mint ahogy most te...
több nagy public is tőlünk üzemel és lehet hogy neked ez újdonság de mindegyik steam-es.
pl.: dm szerverek, szeged, budapest harapos...stb
inkább csinálok valami értelmeset mert van egy olyan érzésem bármit írok a véleményed nem fog változni, viszont ha van kifinomult ötleted a magyar cs fellendítésére amiben tudok segíteni azt pm-be szívesen fogadom..
(internetkávézóban játszottam cs-vel egy ideig, HL-em meg már az előtt volt, hogy netem lett volna)

miaz hogy a piac igénye? megnyitom a serverlistát, csak ez a szolgáltató van ott, ti vagytok a piac. ráadásul itt emlegetitek hogy mennyit tettetek a közösségért stb
talán azzal is lehetne tenni, hogy előre viszitek azt, formáljátok, nem csak veszitek ki a pénzt az emberek zsebéből. az a baj hogy annyira elkurvult az aránya az ilyen servereknek, hogy már semmi se ösztönzi egy új játékost, hogy megvegye. még warra is tört serverre hívnak kurvasokszor, és ez valami nevetséges dolog, wonos időkben jobb volt. ez egyszerűen visszalépdelés a pár évvel ezelőtti helyzethez képest.
és erre már nem mondhatod azt hogy ha nem tetszik játsszak máshol, mert CSAK EZ VAN. csak a csalókkal teli kibaszott tört serverek, ez a mai magyar cs. köszönjük nektek (is).
avatar #57
gabor22 2010. január 8. 77 hozzászólás 3204.
Válasz zomgzerg #54. hozzászólására
shithosting lol
majd ha 300nál kevesebb tört servert üzemeltetnek akkor talán említeni lehetne a nevüket
addig meg egyenek szart és dögöljenek meg, a magyar public hanyatlása javarészt nekik köszönhető, meg a waronwh-s férgek áradata is.
nem hinném, hogy te úgy játszottál először a counter-strike nevű játékkal, hogy megvetted a boltba feltelepítetted és kimondtad a gép előtt: "jéé ez a cs, dejó" tapasztalataim alapján az értelmes játékosok 90%-a meg is veszi a játékot idővel... azt meg nem szabad elfelejteni,hogy senkinek egy szóval nem lett elmondva: "tört szervert futtass.." a játékosok egy része pedig hobbyból játszik a barátaival.
amellett sem mehetünk el szó nélkül, hogy a piaci igények miatt alakult ez ki, erről pedig nem mi tehetünk. valamint ha most azt mondanám az összes tört szervernek: "holnaptól original" szted változna valami? máshonnan bérelné a maga kis szerverét.. nem lennénk megváltok és valaki ugyan ugy utálna a synt mint ahogy most te...
több nagy public is tőlünk üzemel és lehet hogy neked ez újdonság de mindegyik steam-es.
pl.: dm szerverek, szeged, budapest harapos...stb
inkább csinálok valami értelmeset mert van egy olyan érzésem bármit írok a véleményed nem fog változni, viszont ha van kifinomult ötleted a magyar cs fellendítésére amiben tudok segíteni azt pm-be szívesen fogadom..
avatar #56
balint23 2010. január 8. 287 hozzászólás 1281.
Válasz zomgzerg #54. hozzászólására
shithosting lol
majd ha 300nál kevesebb tört servert üzemeltetnek akkor talán említeni lehetne a nevüket
addig meg egyenek szart és dögöljenek meg, a magyar public hanyatlása javarészt nekik köszönhető, meg a waronwh-s férgek áradata is.
Ekkora egy idiota barmot mint te!
Már bocsáss meg de bizony a tört servereket a piac igénye miatt futtatjuk! Mindenhol máshol is vannak/voltak tört serverek és mi abszolúte nem tehetünk semmiről! Amúgy vannak frekventáltan látogatott rendes steam servereink is és kérlek máskor az ilyen idiota-agymenést tartsd meg magadnak.
avatar #55
LaLehh 2010. január 8. 270 hozzászólás 1343.
Válasz Drevor #49. hozzászólására
igazabol amek szerveren jok a pingek, es megsem adja, atalaban azert van mert szar configat raknak fel a szerverre, ilyen egyszeru.
ukrajnábol nehéz ezt megmondani :)
Csak a hülyeség jön belőlem,néha én is elgondolokodom:)
avatar #54
zomgzerg 2010. január 8. 832 hozzászólás 433.
shithosting lol
majd ha 300nál kevesebb tört servert üzemeltetnek akkor talán említeni lehetne a nevüket
addig meg egyenek szart és dögöljenek meg, a magyar public hanyatlása javarészt nekik köszönhető, meg a waronwh-s férgek áradata is.
avatar #53
balint23 2010. január 8. 287 hozzászólás 1281.
HLDS nél nagyon sokat számit a futási körülmény! Ennek a programnak lelke van elhiheted:) És linuxos részére ez hatványozottan igaz! Nagyon sokat szoptam vele mire sikerült használhatóvá tennem!
avatar #52
ULTRA 2010. január 7. 2685 hozzászólás 85.
Válasz Drevor #49. hozzászólására
igazabol amek szerveren jok a pingek, es megsem adja, atalaban azert van mert szar configat raknak fel a szerverre, ilyen egyszeru.
legalabb ebbe ne okoskodj mar bele :)
ney - :FFFFFFFFF: anyádcsüngőcsöcsét csörgessed te csörrfejü
avatar #51
gabor22 2010. január 7. 77 hozzászólás 3204.
Válasz Drevor #49. hozzászólására
igazabol amek szerveren jok a pingek, es megsem adja, atalaban azert van mert szar configat raknak fel a szerverre, ilyen egyszeru.
szerintem ez egyáltalán nem igaz...
avatar #50
-boE- 2010. január 7. 3633 hozzászólás 48.
Válasz Drevor #49. hozzászólására
igazabol amek szerveren jok a pingek, es megsem adja, atalaban azert van mert szar configat raknak fel a szerverre, ilyen egyszeru.
ez biztos?
összekólázott ruhák lógnak a fregolin